Skärmdump 2024-09-13 kl. 11.31.26.png

Live Stream & Evenemang

Svart bakgrund med vita logotyper förFortum, Djerf Avenue, Samsung, Mockberg och Logitech
Logotyper för olika företag, bl.a. HP, Dustin, Hotel Diplomat, UPS, Sonos och Tele2, mot en svart bakgrund.

Varför begränsa ditt evenemang till bara de som är i rummet? Med livestreaming kan du nå 3-5 gånger fler deltagare - direkt. Låt alla ta del av upplevelsen, oavsett var de befinner sig.

Öka närvaron vid dina evenemang

"Vi gick live med SmoothViews och x3-närvaro. Samtidigt som vi stödde hållbarhet och inkludering för dem som inte reste" Konrad, Scandinavian Mind

Engagera publiken med premium live-streaming

Nå nya kunder, öka synligheten och bygg starkare kontakter med professionell livestreaming på Instagram, YouTube, LinkedIn och mycket mer. Från liveshopping som driver försäljning, till konferens- och expostreaming som lockar besökare, till realtidsutbildning som utbildar och inspirerar våra grafikrika sändningar med flera kameror ger uppslukande, interaktiva upplevelser som sticker ut och får publiken att komma tillbaka.

  • Förbättra din närvaro och utnyttja algoritmisk förstärkning på sociala medieplattformar som Instagram, YouTube och LinkedIn för att nå nya kunder. Engagera befintliga kunder genom att introducera dem till nya produkter, ditt team och inspirerande berättelser. Att sända live erbjuder den mest personliga och direkta digitala interaktionen.

  • Involvera dina kunder direkt i kärnan av dina evenemang och teamaktiviteter med vår installation för liv på distans. Förhöj upplevelsen vid din monter genom att sända live med produktexperter, interaktiva rundturer och intressanta kundcase, vilket lockar fler besökare och skapar en dynamisk atmosfär.

  • I en värld full av webbseminarier är det avgörande att skilja sig från mängden. Vår PRO-uppsättning är designad för att göra just detta. Vi erbjuder en avancerad upplevelse med flera kameravinklar, levande grafik, titlar, musik, inbäddade videor, presentationsslides, fjärrgäster och mycket mer. Detta kommer garanterat att imponera på din publik och få dem att längta efter mer. Dessutom, för de som inte kan närvara live, kommer en postproducerad version av webbseminariet att finnas tillgänglig, så ingen missar det värdefulla innehållet.

  • Att utbilda dina team och kunder i realtid via ett live-event är ett utmärkt sätt att skapa en personlig kontakt i stor skala. Spara dina produktchefer som flyger runt på olika platser, slösar tid och skadar miljön. Genom att använda premiumfunktioner för livestream kan du hålla dem engagerade med livechatt, call in, grafik, förinspelade meddelanden, spelifiering och mycket mer.

Varför gå live?

Nästa nivås livevideo för utbildning, evenemang och kundengagemang
Hoppa över resorna och skala upp ditt budskap med livevideo i sändningskvalitet. Oavsett om det gäller internutbildning, produktdemonstrationer eller live-shoppingevent hjälper vi dig att nå ut till fler människor oftare.

Våra livestreams blandar förinspelat innehåll, spelifiering och frågor och svar i realtid för att öka engagemanget. Med proffsigt ljud, bilder och varumärkesgrafik är det en stor uppgradering från Zoom eller Teams.

Livevideo prioriteras nu av alla större plattformar för sökning och organisk räckvidd, bli inte kvar. Streama från vår studio, ditt kontor eller vilket evenemang som helst.

Fall med levande innehåll:

  • Varje produkt eller tjänst väcker frågor, och dessa frågor kan vara ett hinder för tillväxten före försäljningen. Efter försäljningen kan samma frågor även påverka returfrekvensen och kundlojaliteten.

    Är det dags att förvandla din tråkiga textbaserade FAQ-sida till inspirerande, problemlösande videoinnehåll?

    Låt riktiga kunder delta i podcasten för att diskutera sina vanligaste frågor med dina egna specialister, för att få autentiskt och delbart innehåll.

  • Maximera podcastplattformens potential för att utbilda dina team och återförsäljare effektivt och i stor skala. Skapa en värdefull kunskapsbank från varje sändning, som kan användas som en resurs för framtida anställda och partners.

  • Din verksamhet växer i snabb takt, eller hur? För att välkomna nya teammedlemmar på ett underhållande och engagerande sätt, varför inte bjuda in dem att medverka i ett podcastavsnitt? Detta ger dem en plattform att berätta om sin bakgrund, erfarenheter och ambitioner för sin nya roll inom företaget.

  • Ge dina jobbannonser ett lyft genom att införliva dynamiska samtal mellan rekryteringsansvariga, befintliga teammedlemmar och ledningsgruppen. Denna strategi hjälper till att framhäva rollens unika och inspirerande aspekter för framtida kandidater.

  • Detaljera funktionerna i en ny produkt genom att sammanföra produktchefer, designers och kunder i en diskussion. Fokusera på de nya, spännande förbättringarna av produkterna som kunderna redan uppskattar och älskar.

  • Lämna de utdragna, textbaserade fallstudierna bakom dig och prova något mer engagerande. Uppmana dina kunder att medverka i ett podcastavsnitt där de kan dela med sig av sina erfarenheter och upplevelser av dina produkter och tjänster.

    Potentiella kunder är mer benägna att relatera till och inspireras av dessa framgångar när de känner att innehållet är ärligt och kommer direkt från de som upplevt det.

  • Förmedla dina hållbarhetsinitiativ och åtgärder till ditt team och dina kunder genom att presentera dem i ett podcastavsnitt. Detta format är mer engagerande och lättare att dela än traditionellt textbaserat eller tryckt material, vilket gör det till en mer inspirerande plattform.

  • Optimera din podcastserie för att effektivt kommunicera strategier och framsteg till dina teammedlemmar, aktieägare och det bredare affärsekosystemet.

    Videopoddar erbjuder ett mer personligt och engagerande sätt att hålla alla uppdaterade och inspirerade.

  • Vår utrustning är idealisk för att understödja både live och förinspelad produktförsäljning. Genomför livesändningar på alla tillgängliga kanaler och ge dina tittare en upplevelse som känns som en "miljondollarsproduktion".

  • Spara tid och pengar på resor och kostnader för mässor. Genomför en virtuell konferens eller mässa på 1 timme till 5 dagar med hjälp av våra tjänster. Få kontakt med dina kunder var de än befinner sig och vid en tidpunkt som passar dem.

  • Att dela med sig är att bry sig. Diskutera utmaningar och möjligheter med befintliga och potentiella partners inom ditt ekosystem så att alla i din organisation kan få information.